Nya tassamarker

Jaha... så har man då till slut fallit till föga för allt tjatande om att jag ska börja blogga.  Men jag får väl erkänna att jag är nyfiken av mig och vill prova på också.  Gillar ju att skriva både dagbok, dikter och annat som hjälper att rensa skallen och hjärtat, fast det är ju sånt man själv väljer vem som ska få läsa. Nu blir det ju som att "kast sig åt räven" som vi säger i mina hemtrakter.  Jag får väl skylla på min brorsdotter om det blir "nalta tokut"- det är hon som har "lurat" hit mig. 



Kommentarer
Postat av: karin

haha, det blir nog bra det här :) och vad exakt betyder nalta tokut förresten?

2008-01-22 @ 23:37:56
URL: http://drakulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0