Bloggutmaning från Karin

Eftersom jag alltid gör som jag blir tillsagd då min goa brorsdotter Karin utmanar mig så;


Fem saker jag ska göra idag:

1.  Sova länge - då jag har ledig dag.
2. Äta frukost
3. Se The secret life of words.
4. Se Försoning.
5. Lata mig.

Vad gjorde jag för tio år sen?

Då läste jag på universitetet och drömde om att bli historielärare.  Men det bidde inte så =)

Vart har jag bott?

Där jag föddes, i Lycksele, Umeå, Island ( 5 månader på en bondgård) , Umeå.


Fem saker jag skulle göra om jag var biljonär:

1. Renovera min lägenhet. Förutom köket som redan är finfinfint tack vare mina händiga väninnor =)
2.  Köpa en ny tv - för min börjar visa konkava bilder :/
3.  Köpa en sommarstuga vid havet eller i fjällen - kanske i fjällen vid en sjö?
4.  Donera till välgörande ändamål - inklusive till mina älskade syskonbarn.
5.  Bjuda mamma till Färöarna för hon har sagt för längelängesen att hon ville åka dit  .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0