En inte lika jävla dag.

 Somnade ovaggad igår kväll och sov som en prinsessa hela natten faktiskt.  Tack vare gode den som uppfann värmedynan! Ledig idag. Sov länge. God frukost. Kalles randiga är nåt som inte kommer att finnas för sista gången i mitt kylskåp. Letat åt skrivbordet under alla pappershögar man har samlat på sig. Bytt ut mitt matsalsbord. Vilket inte lät sig göras utan motstånd. Klämde hakan  när jag skulle bära upp bordsskivan (tungt) upp för trappen och den gled i sär och jag skulle styra ihop den..... Bordsskivan alltså.. inte trappen... Fast med mig så vet man aldrig.  


I alla fall så har det varit en bra dag idag, för jag hittade åt mina förlorade hjärtan,  käkat tacos med en väldigt god vän som jag haft äran att känna i 20 år nästa juli. Och har jag tur så kommer min konkava teve bli sig själv igen till helgen och visa räta väggar och man slipper känna sig som om man vore vindögd och sjösjuk  när man ska titta på alla engelska deckare på kanal 9 på lördagkväll. Bara en sån sak att det åtminstone finns ett hopp gör ju saken biff.

Dagens ord = Uppspolad.


Över´och´ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0