Sköna Söndag

Med 7 meter söderbalkong har man ett rejält panoramfönster över himlavalvet och idag kändes det som att befinna sig i en Da Vinci målning i sixtinska kapellet med alla vackra molnformationer och solens strålar och underbart blå himmel. Är bara dom där små söta knubbiga, harspelande änglarna som fattas.

Sen ett fårskinn att värma rumpan på, en stor kopp kaffe, en skål med glass, maränger, hallon, pecannötter och chokolaaadesåsss, senaste numret av Lantliv och raggsockar på fossingarna, så är saken biff =)  

Ps. Nu kan jag stolt meddela att sista fröet av sqashsådden har visat sig ett par dagar senare än sina andra tre medtävlare. Jag inbillar mig att det beror på allt peptalk jag har idkat för att lura upp det ur jorden. Är man knäpp eller vad? Ds.

˜ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0