Det går framåt.

Efter några dagars morrande och blängande och halvtomhalvt skräckblandad förtjusning så har Lisa börjat gilla läget. Det är ett evigt sniffande i rumpor. De äter av varandras mat. Busar och jagar varandra om vartannat.

Nykomlingen ser ut som en gänglig tonåring, med långa ben som inte riktigt har koordinationen på rätt ställe. Kroppen avlång och smal som en hårig korv. Han är hur söt och gosig som helst - förutom då han biter i mina fötter och använder mig som klätterträd.

Aj säger jag bara. Men med lite uppfostring och kloklippning så ska det där nog gå över.

I övrigt har min tv sagt upp sig, mitt i scenen där Frodo jagas av otäcka Spindeln i Grottan. 3 sek. Och så var rutan svart. Poff!

~ L

Kommentarer
Postat av: Iz@

Taskigt läge! Bara att köpa ny då. Vilken blir det? 100 ":are? du kan inte ha mindre än 50" iaf!

2011-01-03 @ 11:11:59
URL: http://imittegetparadis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0