Ett år och en vecka äldre och inte ett dugg klokare.

Vid den här tiden förra lördagen så var det fullt surr här hemma. Åtta tjejer inkluderande mig hade ätit gott och höll på att hugga in på tårtan. Alltid lika kul att samla vänner omkring mig. Och alla kände inte varandra heller så det blev en del nya bekantskaper. Fantastiskt roligt. Och så fick jag min vackraste tekopp!




Som är rejäl att dricka ur. Blev SÅ GLAD! Och tryffelpralinerna och de urgoda hemgjorda kolorna jag fick, ska jag njuta av till teét under julledigheten.

~ L

Kommentarer
Postat av: Anonym

JÄKLARS OXÅ Att jag missat din födelsedag :0(

Ett stort VARMT GRATTIS i efterskott och en STOR KRAM

2010-12-19 @ 08:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0