Halvers fotlös men inte menlös.

Min eminenta hälsporre har beslutat sig för att hälsa på hos min vänstra fot igen. Så igår kväll, trots värmande fotbad i värsta Nordica grejen och undergörande fotkrämer och rejäla raggsockar och absolut ryggläge med foten på mjuk kudde,  så släppte det ändå inte. Nej nej. Fick hålla mig hemma idag.

Tackar min lyckliga stjärna för att jag snippade förbi Pressbyrån på vägen hem från julmarknaden i söndags och köpte Jamie Olivers fina tjocka julspecialtidning, samt den lika tjocka julspecialen från Country Living så man har nåt att göra. Samt att man kommer i ordentlig julstämning när man läser dessa två. Samt att jag har ett rykande färskt nummer av Lantliv att lusläsa.


Och en varm skön värmedyna att ligga på.

Och en gosig missekisse som ligger och kurrar på ens mage.

~ L

Kommentarer
Postat av: Anonym

God morgon Tråkigt med foten Faast du verkar ha fått till det mysigt ändå, mitt i allt elände Önskar dig en snar bättring Kram till dig och kissen

2010-12-09 @ 05:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0