På spaning efter middagsmat.



Fröken Lisa har upptäckt ett nytt spaningsställe. Och ibland så har hon tur och en liten fågel visar sig på balkongräcket.  Men närmare än så kommer hon inte. Se men inte röra. Och nu är det bara 3 dagar kvar innan vi blir 3. Så spännande!


Men för stunden ligger hon här bredvid mig och sussar gott i gungstolen. Drömmande om all mat som flyger omkring därute.

I övrigt ber jag er ignorera det faktum att fönstrerna inte sett skymten av putsning på hela året, förutom insidan då. Och nu är det snart nytt år och fort blir det vår så jag skjuter upp det tills dess.

~ L

Kommentarer
Postat av: inger

Hallå Ni där Vilken spännande nedräkning..

Hoppas din fot är bättre och att du åter kan vara i rörelse.Vad fina mössen var som du tipsade om TACK för det Dom tände min inspirations lykta Ha de bästKram

2010-12-19 @ 08:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0