Waltz Darling

nu när min älskade Pioneer stängt butiken och tackat för sig efter en sisådär 17 års trogen tjänst och jag inte orkar gå och sjunga själv hela tiden,  spotifyas det en hel del i detta hem. Passar då på att lyssna på gamla goda slagdängor från den tid då man var ung och trodde att det var en evighet tills idag.  Och idag, i väntan på att Stroganoff von hugossons korv blir klar så lyssnar jag på denne kontroversielle herre:



Malcolm Mclaren. Mest känd som Sex Pistols lite tokige manager. Men har även spelat in en alldeles egen version av der schönen blauen Donau. Bl. a.

Ja gisses Vilka minnen man får. -89 det var tider det. Både sorgliga och glada. Som livet i stort.

~ L

Kommentarer
Postat av: inger

GOD MORGON Var inne och lyssnade på sex p.

Och nog har han sina egen stil och tolkningar Minnen ja Det får jag när du nämner vad du skall äta Som var en evighet sen jag satte tänderna i Men alldeles nyss,nu när jag kliver in i minnenas rum

Nu skall jag lyssna på My way.Kram

2010-11-24 @ 07:05:42
Postat av: inger

GOD MORGON Var inne och lyssnade på sex p.

Och nog har han sina egen stil och tolkningar Minnen ja Det får jag när du nämner vad du skall äta Som var en evighet sen jag satte tänderna i Men alldeles nyss,nu när jag kliver in i minnenas rum

Nu skall jag lyssna på My way.Kram

2010-11-24 @ 07:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0