Bland mossa och troll.

Tog en promenad idag i skogen för att meditera. Plockade även lite blåbärs- och lingonris, samt en del fallna kvistar som det börjat växa mossa på. Dessa har jag nu stoppat ner i mina balkonglådor. Blev riktigt fint. Men ännu finare ska det bli med mossa som jag ska köpa till veckan.

I väntan på dessa bilder så får ni se lite annan skogsfrid som jag fotade:



En blåbärsskrutt som vägrar släppa taget.




I denna mossbelupna del av grenen så är det säkert ett myller av små varelser. Ett ekohus i
miniatyr?



Vackert litet blad.




Rak som en fura gäller då inte här.






Den första snön.

Nu doftar det nybryggt kaffe från köket. Gott när man är lite frusen.


~ L



Kommentarer
Postat av: inger

GOD morgon Det var en mysig skogsvandring,med dig Njutit av dina bilder och ditt goda kaffe Hoppas dagen tar VÄL hand om dig Kram

2010-10-18 @ 05:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0