En perfekt helg i höststormens tid.

Har man nu haft.

 Efter att ha handlat presang till hon som idag fyller 40 om precis 5 dagar, tog jag en sväng förbi konditoriet och köpte en apelsinkrans, som jag sedan traskade över med till min kära väninna Sofia för att ha som tilltugg till kaffet med surr, så hon fick lite vuxentid, medans hennes två kottar roade sig med annat (lördagsgodis å sånt).  Å skämde bort henne som hon brukar skämma bort mig, nämligen med massage. Som tack för denna 2 timmars bortskämning, fick jag hemgjorda köttebullar med kokepären, lingonsylt å brunsås. Bara en sån sak.

Söndag blev jag inviterad ut på landet till en annan väninna och hennes familj på paltlunch. När jag kom hem var jag på så gott humör att jag rensade lite på balkongen bland gamla blomster och blad. Tänkte chocka grannarna med att dekorera lite höstfint i mina balkonglådor.

I väntant på resultatet av höstfintet där så får ni se lite annat höstfint och mig i en ny frisyr som jag har min goa brorsdotter Ullis lika goa kompis Lina att tacka för.








~L

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du var verkligen fin i håret! Vi skulle ta och fika någon dag :)

2010-10-04 @ 23:25:54
URL: http://havssulan.blogg.se/
Postat av: carina

Vilken fin bild på dig!! Du är så fin i kort hår! Kram Carina

2010-10-19 @ 22:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0