Priviligierad.

JAG har absolut Universums Bästa Vänner. Har just kommit hem från en av mina allra bästa vänners 40 års fest. Vi har ätit gott. Druckit gott. Skrattat gott. Dansat. Kramats. För att.

Där fanns en stor del av Mina Absoluta Underbaraste vänner. Som Jag Älskar Så JÄVLA Mycket att så jag skulle vilja omsluta dom med Hela Mitt Hjärta. För dom har varit  med mig i alla med- och motgångar. Dom har stöttat Mig i orkaner och solsken. Vi har delat Sorg och Glädje. Och jag vet att dom finns där när jag behöver dom. Likaså som jag finns där när Dom behöver Mig. För det är det vänner är till för.

Och.

Glöm aldrig att ett ord om än så litet, eller kort kan göra en dag så mycket bättre för en vän.



Ha ett FANTALASTIKST 40-ionde år Jane, för det är Du Värd!! ♥


Yours Truly,

~ L

Kommentarer
Postat av: inger

GOD morgon Sååå sant Det är en STOOR rikedom att ha goda vänner som finns där i livets med och motgångar Kram

2010-10-10 @ 08:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0