Rosa Liksom.

Har kommit in i nån försenad Rosa period. Har köpt fleesejacka som är rosa och man ser nästan ut som en stor rosa sockervad i den. En till jacka i Rosa nyanser med blomster på. Å så lite annat Rosa.

Sen i förra veckan var jag med en av mina tanter på blomsteraffär´n och då såg jag Rosa Gerandium - en form av mini Gerbera. Så Fina! Köpte dom alltså och gjorde ett litet stilleben som nu pryder min byrå i sovrummet:



Notera den lilla fina figuren till vänster: Det är min Skyddshäxa som min Underbara Vän Annika gjorde till mig i julklapp för en massa år sedan. Och den är jag Rädd Om för Annika finns ju inte här hos oss längre, så hon kan inte göra nån ny.



Och så här blev det med lite ljusmysbelysning.

Den vackra tavlan har min en av mina andra Underbara Vänner - Sofia - gjort. Det kallas Vedic Art, och för den som vill finns det många vackra tavlor av henne till salu. Så ni vet. 


~  L

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad mysigt du har det!

2010-10-11 @ 14:04:48
URL: http://liinabloggar.blogg.se/
Postat av: karin

Så himla fint och mysigt det ser ut :)

2010-10-16 @ 01:33:16
URL: http://drakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0