Tristess.

Att vara hemma och hosta och hosta och hosta och hosta tills du tror att innanmätet ska komma upp är inte den roligaste tillvaro en människa kan ha - och eftersom man ska göra så lite knop som möjligt vid sådana tillfällen, så får man göra saker som inte går så många knop i timmen. Som Melodikrysset.

Min kära väninna Jane har förbarmat sig över mig och ska komma med Bisolvon och hon ville att jag skulle lyssna på Melodikrysset så hon kunde fråga mig om hjälp om det behövdes.

Och för första gången i historien så har jag faktiskt löst Melodikrysset alldeles på egen hand, rakt av,  så jag ska nu se om min djärva gärning står min lycka bi och har skickat in lösningen och får spänt vänta om jag har lika mycket tur som Jane - som faktiskt vann en sån där fin liten klocka med Herr Eldebrings nuna på urtavlan. 

Bara en sån sak.

~ L 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0