Hemska saker.

såsom solen skiner vackert ute idag så skiner det nästan i min skalle likaså. Har haft en ny obehaglig åkomma som jag inte önskar ens min värsta fiende. Nämligen yrsel och en känsla av att befinna mig på en lite båt på ett stormande hav som får skallen att snurra runt i ett väldigt obehagligt gung. På det har det slagit lock för öronen så jag har knappt hört nåt. Som att gå omkring instängd i en vadderad skrubb och till det ett dovt surrande och ont i öronen som inte gjort saken bättre.

Men efter flera veckors upp och ner återkommande av dessa otrevliga och ovälkomna upplevelser med kulmen börjandes för 2 veckor sen - som resulterat i att jag har fått stanna hemma och inta horisontellt läge, har jag nu tack vare Dr nr 2 (Dr. nr 1 tyckte att jag skulle gå hem och blåsa i öronen och återkomma om det blev värre - som om det inte redan var värre !?!?!?!?!?!?!?!?!!! (henne har jag haft en gång förut och hon var inte så värst behjälplig då heller så henne kommer jag INTE att gå till igen)), som skickade mig på öron för grundligare undersökning. Vilka grejor det finns numera för att kolla öronen.

Och mina värsta farhågor har inte besannats. Jag har inte tinnitus och kommer inte att bli döv. Njet. Men det blir till att ta bättre hand om sig själv. Har haft en segdragen förkylning som satt sig i bihålorna och i kombination med överansträngning och stressigt jobb samt sova dåligt, så kan man drabbas av sådana där hemska saker. Hugaligen.

Tacka Rinexin, Alvedon och en väldigt skön soffa att sova i för att mota det onda i grind.


Amen.

~ L




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0