Hemvirkat.

Är inne i ett hantverksrus och har lyckats sticka en mössa på rundstickor på bara känslan. Och lyckligast var jag häromdagen när jag lyckades ta ihop och göra en fin topp också. Det enda är att jag kan inte ha den själver, då jag var lite optimistisk i storleken - dvs att jag inbillade mig att jag inte var så tjockskallig som jag nu är. Ska visa resultatet när jag virkat dit nån fin blomdekoration.

Men tillbaka till ämnet. Har surfat runt och hittat lite hantverksbloggar och däribland denna.

http://virkverket.blogspot.com/
  

Och jag som inte är förtjust i husvagnssemester skulle faktiskt tänka mig att äga en sån där söt mjukishusvagn.

~ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0