Lilla monstret

Nykomlingen far fram som en virvelvind och hittar hela tiden nya saker att prassla med och utforska. För tillfället har han upptäckt att man kan halka omkring i badkaret och klösa fast sig i duschdraperiet. Och än så länge kan han gå balansgång på badkarskanten. Sen har han upptäckt att han kan sitta på soffryggstödet och vifta med tassen så tavlorna nästan ramlar ner. Nyfiket står han och tittar på när jag ska rengöra deras toalett. Och häromdagen höll jag på att stänga in den rackaren i kylskåpet. Men han är så himla söt och gosig så det får man ta. Dessutom har Lisa fullt upp med att hålla koll på vad han gör. Blir hon less hoppar hon upp i garderoben på en hylla långt upp för att få vara ifred.

Här kommer i alla fall lite bilder på den lille och hans kompis.




                                                           ♥♥♥




                                                            ♥♥♥




Jag är lyckligt lottad som har dessa två gostossar att komma hem till och glädjen att se hur bra dom mår av varandra och all den kärlek man får. Att man inte alltid får sova ifred och vaknar av att nån liten vilding sitter på ens axel och kurrar så det vibrerar i hela sängen och petar med tassen i ansiktet som för att kolla om man lever, det tar jag så gärna.


~ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0