Sista kvällen.

Ja så har dagen kommit. Lille Tjårrven har börjat springa omkring och tråna. Fast han fattar inte riktigt själv vad som är på gång. Vad det är för någe som händer i hans lilla kropp. Förvirrat jamande den stackaren. Och Lisa som inte är ett dugg imponerad av hans ivrigt kurtiserande. Hon har tittat på mig med en blick som ber om att jag ska genast ta itu med "saken". Själv har jag fått inhandla ett nytt täcke då den unge herrn har markerat revir i min säng. 
  

Så i morgon är det dags för besöket. Ska bli skönt för alla inblandade parter att återgå till lugnet. Dock med lite sorg faktiskt. Då man inte kommer att få några "ättelägg" av vare sig han eller Lisa. Men jag får hoppas på många fina år tillsammans med mina små kärlekslurvor.


Amen.

~ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0